Obserwatorzy

wtorek, 26 lutego 2013

Małe zakupy

Cześć dziewczyny!!!


Wczoraj wybrałam się na małe i szybkie zakupy:) Planowałam kupić tylko krem do rąk, a wyszło jak wyszło:P



 Pomadka-błyszczyk Kobo Professional nr 203 PEARLY PINK, na ustach wpada w fuksję. Po przecenie kosztowała 3,99zł:)



 Eyeliner w żelu z essence. Kolor ciemny fiolet. Wszystko ok, tylko nie wiem dlaczego bardzo szybko się rozmazuje i odbija. Kosztował 5,99zł



 Odżywka b/s z apteczki babuni. W promocji kosztował 3,99zł


VERONA Maseczka oczyszczająca z minerałami. Wpadła mi w oko ze względu na cenę. Za 50ml maski zapłaciłam 6zł.



 Super sławny krem do rąk z Rossmanna:) kosztował 3,49zł



Aloesowy Płyn do higieny intymnej Venus. Za 500ml zapłaciłam 5,99zł. Miałam z tej firmy płyn z korą dębu i był ok. Ten kupiłam z myślą o włosach


Mój TŻ ma ostatnio bardzo przesuszoną skórę, dlatego zainwestowałam w ten krem. Zobaczymy, czy się sprawdzi. W razie czego posłuży jako krem do rąk. Cena 4,99zł

7 komentarzy:

  1. Krem z babydream i isany to moje hity za grosze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem z isany jest świetny:) A tego, z babydream jeszcze nie miałam, ale czytałam same dobre recenzje:)

      Usuń
    2. Oba kremy są bardzo dobre. Świetna jakośc za bardzo niską cenę

      Usuń
  2. Zazdroszczę eyelinera i szminki, szczególnie w takiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej miejscowości w Naturze bardzo często robią wyprzedaże:)

      Usuń
  3. Jestem ciekawa tego kremu Babydream.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, bo jeszcze go nie miałam. W tej samej cenie był jeszcze krem z jakimś olejkiem, na mróz i wiatr, ale bałam się, że będzie zbyt tłusty.

      Usuń