Obserwatorzy

środa, 27 lutego 2013

Kompres nawilżająco-regenerujący z apteczki babuni

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiaj kilka słów o masce, którą bardzo lubię. Kompres nawilżająco-regenerujący z apteczki babuni wpadł mi po raz pierwszy w łapki jeszcze przed włosomaniactwem:) I już wtedy byłam z niego zadowolona. Od tamtej pory wiele się zmieniło w mojej pielęgnacji włosów, ale nadal z chęcią sięgam po ten produkt. Jakiś czas temu zmieniona została szata graficzna i muszę przyznać, że bardziej podobało mi się to stare brązowe opakowanie:P






aqua, cetaryl alcohol, quaternium-91, dimethicone, glycerin, paraffinum liquidum, cetrimonium methosulfate, mel extract, hydrolyzed milk protein, propylene glycol, panthenol, triethanolimine, parfum, coumarin, dmdm hyndatoin, methylchloroisothiazolino le, methylisothiazolinole. 


Dostępność i cena:
Do kupienia w większości drogerii. W mojej miejscowości akurat nie ma jej w Rossmannie, więc kupuję w mniejszej drogerii. Kosztuje ok.6zł



Opakowanie i konsystencja:
Słoik, bardzo lubię tego typu opakowania w przypadku maseczek, bo łatwo możemy wydobyć zawartość i nic się nie zmarnuje:) Niestety niezmiernie irytuje mnie wieko, bo zawsze gdy mam wilgotne ręce, muszę się siłować z otworzeniem. Konsystencja trochę jak taki rzadki budyń. 



Moja opinia:
Nie przepadam za zapachem maski, ale jakoś szczególnie mi nie przeszkadza. Dosyć długo utrzymuje się na włosach. Maskę stosuję czasami na noc razem z olejem, a czasami normalnie po umyciu. Efekt zawsze jest ten sam, włosy są miękkie, błyszczące, mięsiste. Nie obciąża włosów, nie podrażnia. W moim przypadku ładnie nawilża włoski. Czy regeneruje włosy? Zdecydowanie nie, ale jak wiadomo, jeśli ktoś ma zniszczone włosy to musi je ściąć, bo nic już ich nie naprawi. Wiem, że skład nie jest cudowny, ale moja czupryna mimo wszystko ją polubiła. Maskę stosuję raz, czasami dwa razy w tyg.

6 komentarzy:

  1. Ta maska jest obłędna. Mój hit za grosze

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam o niej tyle dobrego, a nigdzie jej jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno jest w Rossmannie, ale niestety nie u mnie. Może poszukaj w mniejszych drogeriach

      Usuń
  3. Ja chyba jestem jakimś odmieńcem, bo ona mi usztywnia włosy ;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... Nic takiego nie zauważyłam, ale każde włosy lubią co innego:)

      Usuń