Obserwatorzy

piątek, 22 lutego 2013

Inspiracje VII

Cześć dziewczyny!!!

Znowu mamy piątek:) Jak ten czas szybko leci... Zaraz się wybieram na uczelnię, załatwić kilka spraw w dziekanacie (już się boję, bo jak wszystkim wiadomo Pani w dziekanacie jest najważniejsza:P).



 Cudowna uroda



 Wolicie takie chudzinki,




 czy pełniejsze kształty?










Uwielbiam sukienki






 Piękne makijaże, niby nie są skomplikowane, ale obawiam się, że w moim wydaniu nie byłyby tak efektowne



 Zazdroszczę figury




 Ale włosięta:)




Toaletka:) moje marzenie:)



Marzy mi się taka duża wolnostojąca wanna:P




Garderoba- tak bardzo by się przydała...

zdjęcia pochodzą ze stron: www.stylowi.pl, www.zszywka.pl, www.styl.fm

7 komentarzy:

  1. Ja mam właśnie taką figurę jak dziewczyna na drugim zdjęciu, i wcale nie uważam, że jestem za chuda ;)
    P.S. Toaletka jest cudowna *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką figurę i dobrze się z nią czuję (chociaż nie obraziłabym się gdyby mój biust nagle urósł:P) ale od obcych ludzi często słyszę, że jestem wychudzona i pewnie nic nie jem, albo ciągle liczę kalorie. Co jest bzdurą, po prostu mam taką budowę, jestem niska i szczupła. A toaletka- marzenie, ale gdzie taką znaleźć?

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia :) Pomarzyć dobra rzecz :)

    OdpowiedzUsuń