Obserwatorzy

piątek, 15 lutego 2013

Inspiracje+ Moje ulubione seriale

Cześć dziewczyny!!!


Jak ten czas szybko leci, znowu mamy piątek.

 Nina Dobrev jest jedną z nielicznych naturalnych aktorek.





 Zabiłabym za takie piękne i długie włosy:P



 Penelopa Cruz- wyjątkowo udana sesja


 Dodatki:)


 Ale chudzinka, zazdroszczę




 Buty- moja miłość i uzależnienie:)


Piękny makijaż, choć w moim wykonaniu na pewno nie byłby ładny:(






MOJE ULUBIONE SERIALE


Pewnie nie będę oryginalna i większość z Was ogląda to co ja.

1. Gotowe na wszystko



Kocham ten serial:) Wszystkie sezony mam na dvd, znam je na pamięć, a mimo to nadal oglądam z chęcią. Moją ulubioną postacią jest Gabrielle Solis. 

2. Chirurdzy

Kochałam poprzednie sezony, niestety 9 nie podoba mi się. Cała ta historia o katastrofie lotniczej itd jest za bardzo wymyślona. Mimo wszystko oglądam z ciekawości. Ulubionymi postaciami są Meredith i Cristina.


3. Słodkie kłamstewka


Kocham ten serial, wciąga i to bardzo. Podoba mi się styl dziewczyn i intrygi. Czy ktoś wie kim jest w końcu A??? :P Niestety nie czytałam książek, na podstawie których powstał serial



4. Castle


Serial z jednej strony zabawny, a z drugiej pełen zagadek i zbrodni. Pani detektyw zamienia się w pełną seksapilu kobietkę, a pisarz dalej tryska humorem. Ostatnio znalazłam info, że książki, które główny bohater pisze w serialu są dostępne w realu. Chyba się na nie skuszę

15 komentarzy:

  1. Włosy z drugiego zdjęcia są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co wy macie z tymi włosami? Przecież włosy to nie wszystko. Nie wszyscy musza mieć długie. A poza tym nie wydaje mi sie, żeby to był głowny cel w zyciu

      Usuń
    2. Tak włosy z drugiego zdjęcia są idealne:) Marzy mi się taki kolor.
      Do Anonima: każdy ma inne hobby, jeden jeździ na rowerze, drugi układa puzzle, a inni dążą do pięknych włosów czy idealnego stanu cery. To, że interesuje takimi sprawami nie oznacza, że jestem pusta czy głupia. Owszem, nie jest to najważniejsza sprawa w życiu, ale nie można wszystkiego sprowadzać tylko do spraw doczesnych jak np, obrona pracy mgr, szukanie pracy (czy innych spraw życiowych, a przede wszystkim prywatnych). Nie musisz tego rozumieć, ani pochwalać. Pozdrawiam

      Usuń
    3. Dokładnie to samo chciałam napisać, ale mnie uprzedziłaś :) Każdego interesuje coś innego. I tak jak ja z pewnością nie zrozumiałabym zagadnień z dziedziny motoryzacji, tak ktoś inny może nie rozumieć nas. Z pewnością nie należy jednak oceniać innych po tym co ich interesuje i co jest ich odskocznią od codzienności.

      Usuń
    4. Ja akurat nie mam problemu z motoryzacją, bo w tej branży pracuję:) Ale nie znam się np na budownictwie czy na zabiegach medycyny estetycznej, dlatego nie krytykuję kogoś, kto to lubi. A to, że piszę w internecie o szamponie, odżywce czy kremie nie oznacza, że tylko tym żyję i tylko to mnie interesuje:) Niestety nie wszyscy tak do tego podchodzą.Szkoda, bo nasze pokolenie powinno być tolerancyjne

      Usuń
  2. Ta dziewczyna z 3 zdjęcia jest ostatnio wszędzie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom:) Bo fajne ma te włoski. Zazdroszczę jej

      Usuń
  3. Też uwielbiam gotowe na wszystko i PLL ;)
    Szkoda, że gotowe już zakończyli, a taki przyjemny to był serial ;)
    A co do PLL, to ja się teraz zastanawiam, że może jednak ta Alisson żyje i ze wszystkimi pogrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gotowe zawsze mnie rozśmieszały:) A co do PLL to też tak mi się wydaje, że Alison żyje i że to ona pojawia się zawsze w czerwonym płaszczu. W książce Alison miała siostrę bliźniaczkę czy coś takiego.

      Usuń
  4. ojjj piękne wlosy! Buty z pierwszego zdjęcia należa do dziewczyny z mojego miasta hah :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty są świetne, ale chyba nie umiałabym w nich chodzić

      Usuń
  5. Ja kiedyś bardzo lubiłam "Gotowe..." potem zaczeły mnie nudzić. Za to "Chirurdzy" chyba nigdy tego nie zrobią i ciagle będę chciała więcej ;P I nie mam pojęcia kim jest A...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że uśmiercili w Chirurgach Marka. Nie żebym go uwielbiała, ale jego postać była przyjemna. Ciekawa jestem co wyniknie teraz ze szpitalem. Widziałam dzisiaj najnowszy odcinek, ale mój angielski nie jest na tyle cudowny, żeby wszystko zrozumieć. Poczekam na napisy i wtedy trochę mi się w głowie rozjaśni:)

      Usuń
  6. Jejku zaraz umrę chyba od czytania jak zachwycacie się serialami. Halllooo macie po 15 lat czy co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi coś innego. Jeden lubi horrory, a drugi seriale. I nie oznacza to, że tylko w takim czy też w takim wieku ogląda się seriale. Pozdrawiam

      Usuń