Obserwatorzy

niedziela, 3 lutego 2013

Inspiracje IV+ propozycje na nowy kolor włosów?

Cześć!!!


Przepraszam, że znowu będą inspiracje, ale post nad którym pracuję wymaga głębszej analizy z mojej strony, a niestety dzisiaj nie mam na to czasu i możliwości...






Długość włosów... Marzenie po prostu.



Włosy, strój- wszystko mi się podoba



Kotusia:)



Bardzo lubię moją teściową, ale ten obrazek mnie rozśmieszył:)






Uwielbiam Eve Longorię, a postać, którą gra w Gotowych na wszystko po prostu kocham





Uwielbiam sukienki:)




zdjęcia pochodzą ze str zszywka.pl, stylowi.pl


A teraz pytanie wieczoru: jaki kolor włosów mi zaproponujecie? Idzie wiosna, a kobieta zmienna jest:) 






Na wszystkich zdjęciach poza 2 mam ciemny kolor włosów, zdjęcie nr 2 to wypłowiały brąz który miałam nałożony po dekoloryzacji. Obecnie maluję włoski na słodki brąz z syossa. Macie jakieś propozycje?

17 komentarzy:

  1. właśnie ten wypłowiały brąz wygląda najlepiej. Jesteś takim ciepłym typem urody, który przy ciemnych włosach brzydko blednie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź. Właśnie tak się zastanawiam nad takim jasno-złotym brązem

      Usuń
  2. W jaśniejszych włosach o wiele ładniej. Pomyśl nad takim kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się zastanawiam, bo podobno ciemny postarza:)

      Usuń
    2. Myślę nad czymś takim http://gossipcenter.com/photo/eva-longoria-96

      Usuń
  3. na ostatnim zdjeciu najladniej moim zdaniem,w jasniejszych tak bez wyrazu za to w ciemnych z pazurem ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ten brąz najbardziej Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolorek na drugim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W ciemnych włosach o wiele lepiej wyglądasz. Ale może poeksperymentuj z ciemnym brązem, albo fioletem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś myślałam nad fioletem, ale boję się, że odrosty wyjdą mi jaśniejsze niż reszta i będzie się to rzucać w oczy

      Usuń
  7. Straszna chudzinka z Ciebie. Ja tam bym obstawiała brąz, czerń za mocna jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem czerń Cię przytłacza

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem pasowałby Ci koniakowy kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś, ale trudno jest znaleźć brąz wpadający właśnie w koniak

      Usuń