Obserwatorzy

piątek, 1 lutego 2013

Inspiracje III

Cześć dziewczyny!!!


Niestety dopadło mnie jakieś choróbsko i leżę w łóżku:( Nienawidzę się pocić podczas choroby... Fuj. Ale plusem jest to, że mój TŻ biega nade mną: przynosi herbatki, gotuje smakołyki (choć raz to on gotuje dla mnie:P). Popołudniu przygotuję bardziej rozbudowany post, a tymczasem mamy piątek, więc czas na kolejne inspiracje tego tygodnia.






Taka uroda to moje marzenie: delikatna i dziewczęca.





Makijaż... Oczka jak marzenie. Niestety w tym temacie totalnie sobie nie radzę. Moje oczy są małe, a opadająca powieka i brak załamania nie ułatwiają malowania. Ale spokojnie pracuję nad tym:)



Włosy jak marzenie... Chyba za 10lat będę mieć takie... 



Były długie kręcone, a teraz czas na długie i proste. Które ładniejsze? Patrząc na te dziewczyny mam ochotę wrócić do czarnego koloru





Tak kocham kotki:) Jestem kociarą. Mam w domu kotkę Zosię. Jeśli będziecie zainteresowane to stworzę kiedyś post o dziwnych kocich nawykach.




Bardzo lubię tą dziewczynę. Z urody przypomina mi Kim Kardashian. Co tu dużo mówić jest ładna, a poza tym ma fajne filmiki.


Zdjęcia pochodzą ze stron: www.stylowi.pl, www.zszywka.pl, www.styl.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz