Obserwatorzy

środa, 20 lutego 2013

Golden Rose nr 330

Cześć dziewczyny!!!


Lakier Golden Rose z serii with protein nr 330 mam już jakiś czas. Początkowo byłam z niego zadowolona, ale niestety moje zdanie się zmieniło.




Dostępność i cena:
Do kupienia w małych drogeriach, cena ok. 3-4zl

Opakowanie i pędzelek:
Tak jak w przypadku innych lakierów z tej serii opakowanie jest solidne i ładne, a pędzelek wygodny.


Moja opinia:
Kolor nr330 to nude z dużą ilością różowych tonów. Początkowo byłam z niego bardzo zadowolona. Tego typu kolory sprawiają, że moje pazury nie wyglądają na szpony:) Początkowo lakier ładnie się zalewał, ale teraz po miesiącu od otwarcia smuży i to nawet przy dwóch warstwach (więc nie wiem ile potrzeba aby wyglądał ok). Zasycha super długo. Na zdjęciu mam dwie warstwy + quick dry top coat golden rose i średnio mi się podoba efekt. Po dwóch dniach widać lekko starte końce, ale średnio wytrzymuje 3-4dni. Nie lubię lakierów, które smużą i bardzo długo schną więc raczej do niego nie wrócę.

9 komentarzy:

  1. Ależ masz długie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny taki pastelowy nudziak, a pazurki masz śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie malujesz nim czasem jak masz ciepło w pokoju? Moje nie chcą zasychać oraz beznadziejnie się rozprowadzają jak mam właśnie ciepło w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm mam tak dosyć ciepło, ale nie gorąco (nie wiem jak to określić). Mam ten lakier od miesiąca i na początku był ok, a teraz się mazia. Wydaje mi się, że już wcześniej musiał byc otwierany i chyba dlatego tak szybko zdążył się popsuć.

      Usuń
  4. Chyba nigdy mi się nie uda mieć takich pięknych paznokci

    OdpowiedzUsuń