Obserwatorzy

czwartek, 31 stycznia 2013

Ziaja Med Kuracja Lipidowa Krem naprawczy na dzień/na noc

Cześć dziewczyny!!!

Kilkukrotnie wspominałam, że bardzo lubię firmę Ziaja. Większość ich kosmetyków bardzo mi służy, a do tego są tanie i "nasze" polskie:) Niestety praktycznie od urodzenia mam atopowe zapalenie skóry i rogowacenie okołomieszkowe dlatego często szukam kosmetyków, które będą mocno nawilżać, ale nie podrażniać. Bardzo się ucieszyłam, gdy zobaczyłam w aptece kuracje lipidową Ziaji do skóry atopowej i od razu wykupiłam całą. Dziś podsumuję pierwszy z tej serii kosmetyk, czyli Krem Naprawczy na dzień/na noc.






WSKAZANIA: skóra po naświetlaniach promieniami X, skóra odwodniona, bardzo sucha, sucha, wrażliwa, alergiczna, atopowa, dla osób po terapii izotretinoiną.
EFEKT MED
•  Odbudowane funkcje bariery hydro-lipidowej naskórka.
•  Wzmocnione mechanizmy obronne skóry.
•  Skóra intensywnie zregenerowana i długotrwale nawilżona.
•  Wyraźna redukcja podrażnień.

 
 
Dostępnośc i cena:
W aptekach. Zapłaciłam za niego 15,90zł
 
Opakowanie:
Zawiera 80ml produktu. Jest skromne, ale ładne. Bardzo wygodne i praktyczne.
 
 
 
Moja opinia:
Krem jest wspaniały. Łagodzi wszelkie podrażnienia, zaczerwienienia. Nie zapycha. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Bardzo dobrze sprawuje się rano, jeśli nie mamy zbyt wiele czasu na czekanie aż krem się wchłonie. Pod makijaż również pasuje. Łagodził podrażnienie nosa w trakcie kataru. Przez to, że łagodzi zaczerwienienia kamuflował rogowacenie okołomieszkowe. Wypróbowałam go również na dłoniach (tam najbardziej dokucza mi AZS) i wspaniale nawilżał oraz niwelował uporczywe swędzenie. Twarzy nie nawilżał tak wspaniale jak dłoni, ale zdaję sobie sprawę, że skóra na mojej twarzy po prostu wpija hektolitry kremów i trudno jest znaleźć taki, który nawilżyłby ją idealnie, ale najważniejsze, że przypadł do gusty rogowaceniu okołomieszkowemu i  sobie z nim poradził. Dobrze sprawuje się jako maska- nakładamy grubą warstwę np. na 20min, po tym czasie lekko ścieramy nadmiar. Skóra była dobrze odżywiona i napięta. Moim zdaniem jest to bardzo dobry kosmetyk za śmiesznie niską cenę. Właśnie dlatego lubię firmę Ziaja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz