Obserwatorzy

środa, 16 stycznia 2013

Vitapil na piękne włosy

Cześć dziewczyny!!!

W tym tyg opisuję wszystkie włosowe suplementy diety z jakimi miałam styczność. Vitapil zażyłam na poczatku walki o piękne włosy, czyli wiosną 2011r. O jego cudownym działaniu przeczytałam na forum WIZAŻ i od razu pobiegłam do apteki.





 
1 tabletka zawiera
Kwas pantotenowy (D-pantoteinian wapnia) 100 mg 1666,7 %*
Proteiny sojowe 100 mg**
Inozytol 50 mg**
Niacyna (amid kwasu nikotynowego)*** 35 mg 218,8%*
PABA (kwas paraaminobenzoesowy) 30 mg**
Żelazo (siarczan żelaza(II)) 15 mg 107,1%*
Cynk (glukonian cynku) 15 mg 150%*
Mangan (glukonian manganu) 5 mg 250%*
Drożdże 5 mg**
Miedź (glukonian miedzi (II)) 2000 μg 200%*
Kwas foliowy (pteroilomonoglutaminowy) 400 μg 200%*
Biotyna (D-biotyna) 300 μg 600%*
Jod (jodek potasu) 150 μg 100%*
Witamina B12 (cyjankobalamina) 6 μg 240%*
*% zalecanego dziennego spożycia | ** zalecane dzienne spożycie nie zostało ustalone | *** ekwiwalent niacyny
Co zawiera Vitapil?
Zestaw ważnych dla włosów witamin i minerałów zapewnia wielokierunkowy mechanizm działania preparatu – substancje niezbędne włosom na każdym etapie życia: od skóry głowy poprzez cebulki aż po łodygę i końcowki włosa.
Biotyna przyczynia się do utrzymania zdrowego wyglądu włosów, reguluje wzrost i wypadanie włosów.
Żelazo jest ważnym składnikiem mineralnym, biorącym udział w podziałach komórkowych. Dzięki tym właściwościom żelazo oddziałuje na mieszki włosowe, których komórki ze względu na wzrost włosa ulegają ciągłym podziałom.
Cynk jest składnikiem mineralnym o znaczącym wpływie na budowę włosa. Odpowiednia ilość cynku w diecie wpływa na zdrowy wygląd i wzrost włosów. Zdrowe włosy są mocne, lśniące, odporne na złamania i rozciąganie np. podczas upinania włosów. Cynk  jest też ważnym składnikiem mineralnym biorącym udział w podziałach komórkowych. Dzięki tym właściwościom cynk oddziałuje na mieszki włosowe, których komórki ze względu na wzrost włosa ulegają ciągłym podziałom. Cynk pełni również rolę składnika antyoksydacyjnego, dzięki czemu przyczynia się do ochrony komórek organizmu, w tym komórek mieszków włosowych, przeciwko szkodliwemu wpływowi wolnych rodników.
Jod wpływa na utrzymanie zdrowej skóry – w tym skóry głowy.
Miedź wpływa na prawidłową pigmentację włosów. Odpowiednia zawartość pigmentu jest odpowiedzialna za kolor włosów.
Kwas foliowy i witamina B12 (cyjanokobalamina) biorą udział w podziałach komórkowych. Dzięki tym właściwościom oddziałują na mieszki włosowe, których komórki ze względu na wzrost włosa ulegają ciągłym podziałom.
Mangan przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania tkanki łącznej. Mangan jest również minerałem wykazującym działanie antyoksydacyjne, dzięki czemu przyczynia się do ochrony komórek organizmu, w tym komórek mieszków włosowych przed szkodliwym wpływem wolnych rodników.
Niacyna (witamina PP) przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania skóry i błon śluzowych.
Dodatkowo produkt został wzbogacony o proteiny sojowe, drożdże, cholinę, inozytol, kwas pantotenowy oraz cholinę.



Dostępność i cena:
Do kupienia w każdej aptece. Za 60 tabletek zapłacimy ok 35-40zł.


Moja ocena:
Tabletki zażywałam  tak jak producent zaleca, czyli jedną dziennie. Po pierwszym opakowaniu nie zauważyłam żadnej różnicy... Ale zdecydowałam się na drugie i po nim włosy wypadały już o wiele mniej, ale efekt utrzymywał się do 2-3 miesięcy od zakończenia kuracji. Nie zauważyłam, aby włosy rosły szybciej. Nie były też bardziej błyszczące, ale za to o wiele mocniejsze. Duże nadzieje pokładałam w tych tabletkach, ale cóż nie wyszło. Pod koniec stycznia planuję kupić opakowanie i sprawdzić jak teraz poradzi sobie Vitapil.


2 komentarze:

  1. Ja posiadam nieskończone opakowanie - strasznie źle się po nich czułam - mdliło mnie, czułam że ona tam gdzieś w żołądku jest, mimo iż jadłam przed wzięciem. Raz połknęłam ją przed jedzeniem, to dopiero było :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie taką samą reakcję miałam po tych tabletkach. Masakra. Myślałam, że zemdleję, tak mi było niedobrze

      Usuń