Obserwatorzy

wtorek, 29 stycznia 2013

Szampon Bambino

Cześć dziewczyny!!!


Kolejny dziecięcy szampon poszedł pod lupę:) Bardzo lubię tego typu szampony, bo moje włosy zazwyczaj ładnie się po nich kręcą. Jednak jak się okazuje nie każdy "delikatny szampon dla dzieci" naprawdę jest taki delikatny. Jak było w tym przypadku?







Szampon dla dzieci od pierwszych dni życia, z witaminą B3, łagodnie myje i pielęgnuje włosy, nie podrażnia oczu, nie powoduje łzawienia.

Skład: Aqua, Decyl Glucoside, Sodium Myreth Sulfate, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, PEG-80 Sorbitan Laurate, PEG-90 Glyceryl Isostearate, Disodium PEG - 5 Laurylcitrate Sulfosuccinate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, Laureth - 2, Citric Acid, Polyquaternium-10, Sodium Laureth Sulfate, Niacinamide, Bisabolol, Parfum 



Dostępność i cena:
Do kupienia w marketach i drogeriach, za 300ml zapłaciłam 7,40zł.




Opakowanie:
Ładne i wygodne. Podoba mi się szata graficzna, jest słodka, ale nie przesadzona:)



Moja opinia:
Zacznę od tego, że ma być delikatny, a w składzie ma SLS.... Super po prostu. Nie nadaje się do zmywania olejków, ale większość szamponów dla dzieci nie daje sobie z nimi rady. Słabo się pieni (jest dosyć gęsty i nie wiem dlaczego się nie pieni) i nie jest zbyt wydajny. Niestety nie domywał włosów w moim przypadku,  musiałam myć dwukrotnie. Jeśli już umyłam dwukrotnie to włosy były błyszczące i miękkie, uniesione- ale bez efektu pudla. Przy dłuższym stosowaniu przesuszał skalp i powodował łupież i swędzenie:(  Nie wiem czy plącze włosy, bo zawsze używam maski lub odżywki i nie zauważyłam, aby po tych wszystkich zabiegach były zmechacone. Nie wpłyną ani pozytywnie ani negatywnie na kręcenie się moich włosów. W tym temacie nie zauważyłam zmian. Plusem jest również zapach, przypominający dzieciństwo. Podsumowując nie jest zły, ale raczej do niego nie wrócę. Nie podoba mi się SLS w składzie (w końcu szampon dla dzieci powinien być delikatny), a poza tym nie lubię niedomytych włosów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz