Obserwatorzy

wtorek, 8 stycznia 2013

Sól do kąpieli GREEN PHARMACY olejek arganowy i figi

Cześć dziewczyny!!!

Jak Wam mija początek nowego roku? U mnie wiele postanowień, ale zobaczymy co z nich wyniknie.... Dzisiaj kilka słów o soli z firmy green pharmacy. Wcześniej używałam lawendowo-rozmarynowej, a teraz przyszedł czas na nową, o zapachu olejku arganowego i fig.








sol-arganowy-figi
Opis: Aromatyczna kąpiel z solą morską to wspaniały sposób na relaks oraz wzmocnienie całego organizmu. Sól zawiera magnez, potas, cynk, żelazo oraz wiele innych pożytecznych mikroelementów. Olejek arganowy nawilża i regeneruje skórę, napełnia ją witalnością i energią. Ekstrakt z opuncji figowej zapobiega transepidermalnej utracie wody z naskórka i suchości.


Pojemność:
1300gram, czyli dosyć dużo jak na sół


Cena i dostępność:
14zł w Naturze. W mojej miejscowości tylko w tej drogerii można ją  kupić


Moja opinia:
Zapach jest delikatniejszy niż w przypadku poprzedniej soli. Ale bardzo mi się podoba, jest taki orzeźwiający. Nie pieni się, doskonale zmiękcza wodę, jest to sól gruboziarnista i trochę dłużej się rozpuszcza. Nie wysusza skóry. Jest bardzo wydajna. Na pewno do niej wrócę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz