Obserwatorzy

środa, 23 stycznia 2013

Silica na wzmocnienie włosów

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiaj dalszy ciąg przeglądu "włosowych" suplementów diety. Silicę zakupiłam tak od niechcenia, nie czytałam o niej wcześniej i nie wiązałam z nią wielkich nadziei. Bardziej chodziło mi o wzmocnienie włosów przed zimą.



Skład

Witaminy: niacyna (witamina PP)10 mg (55,5% d.z.s.*), kwas p-aminobenzoesowy (PABA) 10 mg, kwas pantotenowy (witamina B5) 7,5 mg (125% d.z.s.*), biotyna (witamina H) 0,16 mg (106,6% d.z.s.*) Składniki mineralne: wapń 46 mg (5,75%d.z.s.*), fosfor 37 mg (4,6% d.z.s.*), krzem 5 mg, żelazo (II) 3 mg (21,4% d.z.s.*) Aminokwasy: L-lizyna 21 mg, L-metionina 10 mg
Zioła: skrzyp polny 30 mg, pokrzywa zwyczajna 20 mg, workoliść członowaty 20 mg.
Substancje dodatkowe: mikrokrystaliczna celuloza (sub.wypełniająca), szelak i talk (sub. do stosowania na powierzchnię)

Dostępność i cena:
Do kupienia w każdej aptece, za 100sztuk zapłaciłam 23,80zł.



Moja opinia:
Wystarczy zażywać jedną tabletkę dziennie, więc opakowanie wystarczy na trzymiesięczną kurację. Tabletki są szorstkie i niezbyt miłe w połykaniu, ale to mnie cieszy, ponieważ jeśli nie maja śliskiej skorupki tzn., że nie zawierają laktozy, na którą jestem uczulona. Po miesiącu stosowania włosy stały się bardziej błyszczące, a paznokcie mocne i przestały pękać (co niestety jest moim paznokciowym problemem). Po dwóch miesiącach zauważyłam ograniczenie w wypadaniu włosów, a paznokcie rosły jak szalone. Po trzech miesiącach skóra nabrała sprężystości, blasku i przestały mi wyskakiwać różnego rodzaju krosty/pryszcze. Niestety włosy nie rosły szybciej, ale i tak jestem bardzo zadowolona z działania  Silici. Za przystępną cenę dostajemy dawkę na całą kurację, a co najważniejsze widać ogólne efekty brania tabletek. Rzadko które suplementy diety działają również na moją cerę dlatego myślę, że jeszcze się skuszę na kolejną kuracje.

2 komentarze:

  1. Mam podobne doświadczenia - kilka miesięcy posiłkowałam się Silicą i znacząco ograniczyła wypadanie włosów. Znaczącej ilości nowych włosów już nie pamiętam, ale generalnie byłam zadowolona z tego preparatu i skonsumowałam kilka ładnych opakowań. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dodałam Silicę do koszyka na DOZ bo jest w promocji :)

    OdpowiedzUsuń