Obserwatorzy

piątek, 11 stycznia 2013

Przykładowa pielęgnacja włosów

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj kilka słów o tym w jaki sposób pielęgnuję włosy. Niestety póki co nie znalazłam oleju idealnego. Najlepiej spisywał się u mnie olej lniany, najgorzej kokosowy. Włosy myję co 2-3dzień. Jeśli nie mam zamiaru nigdzie wychodzić to staram się raz po raz "przetrzymać" włosy, aby się przetłuściły. Jedni mówią, że to działa, a inni, że to bzdura, ale w moim przypadku się sprawdza. Staram się myć włosy rano (czasami zdarza mi się popołudniu w nagłych przypadkach) ALE NIGDY NIE MYJĘ WŁOSÓW PRZED PÓJŚCIEM SPAĆ!


1. Wieczorem przed pójściem spać spryskuję włosy mgiełką lub wodą brzozową, a następnie nakładam olej (aktualnie łopianowy z papryką Green Pharmacy lub z orzeszków ziemnych z Lidla) i odżywkę lu maskę (Garnier AiK lub maskę Kallos). Zawijam w koczek i idę spać. Staram się ten rytuał powtarzać przed każdym myciem włosów i z reguły mi wychodzi:)
2. Włoski myję w ciepłej wodzie (ale nie w gorącej o zgrozo!) szamponem z Barwy lub familijnym, od czasu do czasu Ziaja masło kakaowe lub jedwab BingoSpa. Staram się co mycie używać innego szamponu, aby włosy się tak szybko nie przyzwyczaiły. 
3. Po umyciu nakładam na włosy maskę. Najbardziej lubię Kallosa, Ziaję do włosów farbowanych. Czasami nakładam zwykłą odżywkę: Garnier AiK lub Garnier drożdże piwne, Green Pharmacy lub jakakolwiek inną. Zawijam włosy w turban i staram się tak wytrzymać ok godziny.
4. Odżywkę/maskę spłukuję ciepłą wodą a na koniec chłodną (ponoć pomaga to zamknąć łuski włosa). Suszę włosy suszarką (wiem, że to niezdrowe) i lecę dalej.



Nie jest to jakaś wielce skomplikowana pielęgnacja, ale zajmuje troszkę czasu. Odżywki i maski zmieniają się, zależy to od tego co aktualnie mam w swoich zbiorach. Staram się mieszać i nie stosować ciągle tych samych produktów. Uwielbiam testować, więc zapasy kosmetyczne mam spore.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz