Obserwatorzy

sobota, 12 stycznia 2013

Doppelherz na sen

Cześć dziewczyny!!!


Od jakiegoś czasu (ok 2 miesięcy) mam problemy ze snem, dlatego postanowiłam wspomóc się jakimiś tabletkami. Farmaceutka poleciła mi Doppelherz na sen. Ponoć są to bardzo skuteczne kapsułki, ale nie w moim przypadku.

Specjalnie dobrane wyciągi ziołowe wspomagające zasypianie i zdrowy sen.
Naturalne wyciągi ziołowe o działaniu wspomagającym prawidłowy sen:
•    ułatwiają odprężenie przed snem
•    wspomagają zasypianie i naturalny sen
•    umożliwiają dobre samopoczucie  po przebudzeniu.

Wyciąg z szyszek chmielu zawiera bioflawonoidy,  które wspomagają  zasypianie i naturalny sen.  Wyciąg z melisy działa odprężająco, co ułatwia zasypianie. Wyciąg z lawendy wpływa na redukcję stresu.  Witamina B6 sprzyja regeneracji układu nerwowego i usuwaniu skutków zmęczenia.

Preparat polecany dla osób żyjących w napięciu nerwowym, doświadczających zmęczenia i niewyspania – w celu ułatwienia odprężającego snu. Preparat jest przeznaczony dla dorosłych  i młodzieży.

Dzienna porcja (1 kapsułka) zawiera:
  Ilość
% ZDS*
Wyciąg z szyszek chmielu (5:1)
200 mg  -
Wyciąg z liści melisy (5:1)
100 mg
 -
Wyciąg z ziela lawendy (4:1)
20 mg
 -
Witamina B6
0,7 mg  50%
* % zalecanego dziennego spożycia (dotyczy witamin)


Skład:
wyciąg z szyszek chmielu (Humulus lupulus), fosforan diwapniowy (substancja wiążąca), wyciąg z liści melisy (Melissa officinalis), żelatyna, wyciąg z ziela lawendy (Lavandula pedunculata ), stearynian magnezu (substancja przeciwzbrylająca), dwutlenek tytanu (barwnik), chlorowodorek pirydoksyny (wit.B6), tlenki i wodorotlenki żelaza oraz błękit patentowy V (barwniki). Nie zawiera laktozy ani glutenu. 
 
 
 
 
Cena i dostępność:
20 kapsułek kosztuje ok13zł. Dostępne chyba w każdej aptece
 
 
 
Moja opinia:
Zacznę od tego, że nie lubię wielkich tablet, które wyglądają jak robaki, a te właśnie taki są. Stosowałam je tak jak zaleca producent: przynajmniej godz przed snem. I jaki był efekt? Żaden. Nie zauważyłam choćby najmniejszej ochoty na sen.  Spodziewałam się pomocy, ale jakoś się nie udało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz