Obserwatorzy

wtorek, 15 stycznia 2013

Biotebal na wzmocnienie włosów

Cześć dziewczyny!!!

Dwa miesiące temu zakończyłam trzymiesięczną kurację Biotebalem i myślę, że nadszedł czas, aby podzielić się moimi odczuciami.

CO TO JEST LEK BIOTEBAL I W JAKIM CELU SIĘ GO STOSUJE

Lek należy do grupy preparatów witaminowych. Wchodząca w jego skład biotyna jest witaminą rozpuszczalną w wodzie, zaliczaną do grupy witamin B.
BIOTEBAL stosuje się w niedoborze biotyny.
Niedobór biotyny powoduje u ludzi zapalenie skóry zlokalizowane wokół oczu, nosa, ust, zapalenie spojówek, zaburzenia wzrostu paznokci i włosów oraz ich nadmierną łamliwość, zaburzenia przemiany tłuszczów.
Biotyna wspomaga procesy powstawania keratyny i różnicowania się komórek naskórka oraz włosów i paznokci, poprawiając ich stan.


Dostępność i cena:
Do kupienia w aptece, za 30 tabletek zapłacimy 0k 30zł.



Moja opinia:
Zacznę od tego,  że te tabletki poleciła mi farmaceutka i dlatego się na nie skusiłam. Po pierwszym opakowaniu nie widziałam gwałtownej poprawy, ale w połowie drugiego efekty były już widoczne. Stosowałam je razem z drożdżami. Włosy zaczęły bardzo szybko rosnąć. W najlepszym momencie przyrost wyniósł 3cm na miesiąc! Przestały wypadać, stały się błyszczące i po prostu piękne. Jednak po zakończeniu kuracji przyrost wrócił do normalności, ale włosy w dalszym ciągu nie wypadają nadmiernie i nadal są w dobrej kondycji. Tabletki są malutkie więc nie ma problemu z połykaniem. Myślę, że warto zainwestować w Biotebal.

6 komentarzy:

  1. Biotebal jest fantastyczny!!! Żadne witaminki nie działają tak dobrze jak te tablety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie zdajesz sobie sprawy, że w ten sposób nie można reklamować leku. Radzę poczytać: http://marketingowiec.pl/artykul/zakazana-reklama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznę od tego, że nie REKLAMUJĘ Biotebalu. Nie dostałam go w ramach współpracy tylko kupiłam. Mam prawo wyrażać swoją opinię, a jeśli Ci się nie podoba to po prostu tu nie zaglądaj

      Usuń
    2. Kasienkazokienka: Gdzie ty tu widzisz reklamę? :D

      Usuń
  3. Jasne, masz do wszystkiego prawo, ja tylko zwróciłam Ci uwagę na ważną kwestię prawną i przede mną nie musisz się tłumaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fachowosc, profesjonalizm, rzeczowosc - no i z nutka
    poczucia humoru! Czego chciec wiecej? Gratuluje!


    Zobacz także moją strone - Mutant mass

    OdpowiedzUsuń