Obserwatorzy

czwartek, 17 stycznia 2013

Belissa- wielki bubel!

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiaj kolej na dalszą część cyklu o suplementach na włosy. Belisse każda z nas zna, czy to z reklam w telewizji, radio czy w gazetach. Kupiłam ją dawno temu, gdy opanowałam wypadanie włosów, ale chciałam zapodać dodatkową dawkę witaminek od środka. Belisse poleciła mi pani w aptece, więc się skusiłam i bardzo żałowałam wydanych pieniędzy.



Zastosowanie:
Belissa to preparat wielowitaminowy z dodatkiem mikroelementów, aminokwasów oraz składników roślinnych. Zawarte w nim związki dostarczają organizmowi substancji odżywczych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania, regeneracji i pielęgnacji włosów, paznokci i skóry.
Belissa to 110 mg wyciągu ze skrzypu polnego oraz 110 mg ziela skrzypu polnego w jednej drażetce, a skrzyp polny (Equisetum arvense L.) jest naturalnym źródłem związków krzemu.
Pozostałe składniki zawarte w produkcie - witaminy i mikroelementy uzupełniają niedobory codziennej diety, potęgują działanie i przyswajalność zawartego w skrzypie krzemu.
Systematyczne stosowanie preparatu wzmacnia włosy i paznokcie oraz regeneruje skórę.


Działanie:

Skrzyp polny (Equisetum arvense L.) jest naturalnym źródłem związków krzemu.
Zapewnia właściwy przebieg zachodzących w organizmie człowieka procesów metabolicznych odpowiedzialnych za prawidłowy wzrost i regenerację tkanek skóry, włosów i paznokci.
Krzem jest pierwiastkiem niezbędnym do życia, wpływa na prawidłowość przyswajania innych mikro- i makroelementów. Utrzymuje prawidłową elastyczność skóry, zapobiega kruchości paznokci.
Witaminy i mikroelementy zawarte w produkcie uzupełniają niedobory codziennej diety, potęgują działanie i przyswajalność zawartego w skrzypie krzemu.

Witamina A:
- wspomaga pielęgnację skóry np. przy nadmiernej suchości,
- hamuje proces starzenia się komórek,
- dba o właściwe działanie narządu wzroku,
- zmniejsza łamliwość i kruchość paznokci

Witaminy z grupy B:
Witamina B 1- wpływa korzystnie na przemianę materii, usprawnia system nerwowy.
Kwas pantotenowy ułatwia gojenie ran, wpływa na spalanie tłuszczów, węglowodanów i białek, bierze udział w budowie i funkcjonowaniu skóry i włosów.
Kwas foliowy opóźnia siwienie włosów.
Witamina B 2 dba o stan skóry i błony śluzowej / odpowiedzialna jest za właściwe funkcjonowanie skóry.
Witamina B 6 jest koenzymem reakcji przemian aminokwasów i białek, niezbędna w czasie kuracji odchudzajšcych.
Niacyna jest istotna dla przemiany wodnej w skórze.
Witamina H odpowiada za prawidłowe utrzymanie stanu skóry.
Witamina C bierze udział w syntezie i regeneracji kolagenu, uzupełnia niedobory w organizmie zwłaszcza w okresie zwiększonego zapotrzebowania.

Witamina E działa antyoksydacyjnie.
ß-karoten i kompleks witamin B wpływa na utrzymanie gładkości i elastyczności skóry.
L-cysteina w połączeniu z witaminą C zapobiega działaniu szkodliwych wolnych rodników.
Pantotenian wapnia i witamina E wspomagają procesy biologiczne, odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej struktury włosa.
Sól żelaza i pantotenian wapnia zapewniają zachowanie prawidłowej struktury paznokci. 




 Dostępność i cena:
Do kupienia w aptece i wielu supermarketach czy drogeriach. Za 50 tabletek zapłacimy ok. 20zł



Moja ocena:
W sumie zużyłam 2 opakowania Belissy. Po pierwszym nie było żadnej różnicy, tak samo po drugim. Nic. Efektów brak. Włosy nie rosły jak szalone, nie były miękkie i błyszczące. Cera się nie poprawiła, paznokcie nadal były w takim samym stanie (z zasady są długie, ale często się łamią). Po prostu nie zauważyłam zmian. Może gdybym zakupiła i zużyła 3 opakowanie, to nagle nastąpiłaby poprawa? Raczej w to wątpię. Jak dla mnie to jest pic na wodę, tak to jest w tabletkami, które są dostępne wszędzie i wszędzie reklamowane. 

4 komentarze:

  1. Miałam podobnie po Belissie. Jedyne co ma dobre to chyba reklamę, na którą się łapiemy..

    OdpowiedzUsuń
  2. mi Belissa bardzo pomogła, ale nie na włosy, tylko paznokcie. na włosy o wiele lepiej działa skrzypokrzywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po skrzypokrzywie dostałam takiego wysypu, że wyglądałam jak nastolatka:D

      Usuń