Obserwatorzy

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Bambi- łagodny szampon do włosów?

Cześć dziewczyny!!!

Szampon do włosów Bambi zna każdy z nas. Mi osobiście kojarzy się z dzieciństwem. Od czasu do czasu używam dziecięcych i łagodnych szamponów, jednak ten okazał się być nie do końca łagodny.


BAMBI szampon dla dzieci od 1 roku życia. Łagodny szampon do mycia włosów dla dzieci. Łatwo rozprowadza się na włosach i dobrze spłukuje. Dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy. Szampon nie podrażnia spojówek, skóry i błon śluzowych. Włosy dobrze się rozczesują, nie elektryzują się, po umyciu są puszyste, miękkie i błyszczące. Szampon zmniejsza przetłuszczanie włosów.
Zawiera d-Pantenol czyli prowitaminę B5.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Laureth 3, Cocamidopropyl Betaine, Parfum (Amyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropinal, Hexyl Cinnamal, Limonene), Panthenol, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, 
 
 
 
 
Dostępność:
Raczej w marketach i mniejszych sklepach.


Cena:
Za 150ml produktu zapłacimy ok 3zł




Moja opinia:
Bardzo lubię motyw kaczuszki na opakowaniu, jest uroczy:) Jednak opakowanie samo w sobie jest nie praktyczne. Ładnie trzyma się w dłoni, ale otwór przez który wydobywa się szampon jest zbyt duży przez co wylatuje zbyt wielka ilość. Konsystencja jest trochę za rzadka- te minusy sprawiają, że produkt jest nie wydajny. Bardzo mocno oczyszcza. Włosy są po nim bardzo szorstkie, suche, przypominają badyle. Przy krótszych włosach nie wysuszał ich aż tak szalenie, ale teraz gdy mam dłuższe, włosy po umyciu są super mega  splątane. Jeśli już jakim cudem uda się rozczesać włosy (w moim przypadku tylko i wyłącznie jeśli po umyciu tym szamponem nałożę maskę Ziaji do włosów farbowanych na 1h) i wysuszymy włosy to są sianowate- otrzymamy efekt pudla. Przy dłuższym stosowaniu włosy stają się przesuszone i łamliwe. Szampon wspaniale nadaje się do mycia pędzli. Gdy w przyszłości będę mieć dzieci, na pewno nie potraktuję ich delikatnych włosków tym detergentem

6 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się na nad tym szamponem a Babydream. Wybrałam ten drugi i chyba dobrze zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie jest do końca taki łagodny, skoro ma SLS w składzie ;D Z dziecięcych szamponów najbardziej pasuje mi Babydream i chyba przy nim zostanę ;) "Kaczuszka" kojarzy mi się z dzieciństwem i niech tak pozostanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierając ten szampon nie spojrzałam na skład, bo wydawało mi się, że skoro jest przeznaczony dla dzieci to nie będzie miał SLS. Przynajmniej mam nauczkę na przyszłość:) A kaczucha chyba jest jedynym plusem:)

      Usuń
    2. O dziwo dużo szamponów dziecięcych ma SLS w składzie.

      Ja bym się bała myć nim pędzle, że je zniszczy ;)

      Usuń
  3. Po kilku myciach tym szamponem dostałam strasznego łupieżu. Niestety domowa walka z nim nie przyniosła rezultatów i skończyło się na leczeniu dermatologicznym. Nigdy więcej go nie kupię

    OdpowiedzUsuń