Obserwatorzy

piątek, 18 stycznia 2013

Alantandermoline z witaminą A

Cześć dziewczyny!!!

Jakiś czas temu opisywałam Alantandermoline z wit. A+E. Niestety maść ta już dawno mi się skończyła, a w aptece akurat nie mieli jej na stanie. Farmaceutka poleciła mi maść z tej samej serii, tylko z wit. A. Miała być taka cudna, a cóż się okazało?






alantandermoline krem ochronny z witaminą  A łagodzi skutki działania niekorzystnych czynników zewnętrznych takich jak: wiatr, nadmiernie suche powietrze, detergenty, sprzyjających przesuszaniu skóry. Kosmetyk polecany do pielęgnacji całego ciała, szczególnie do skóry: twarzy, dłoni i łokci. Suchej, wrażliwej i skłonnej do zaczerwienienia skóry, przynosi ulgę i ukojenie.



Witamina A

(retinol, beta-karoten)

  • witamina rozpuszczalna w tłuszczach
  • utrzymuje prawidłowy stan skóry, włosów i paznokci
  • reguluje wzrost i funkcjonowanie tkanki nabłonkowej
  • poprawia stan warstwy rogowej skóry
  • wygładza i regeneruje skórę


Dostępność i cena:
Do kupienia w aptece, kosztuje ok.10zł


Moja opinia:
Opakowanie bardzo mi się podoba, tylko otwór przez który wyciska się maść jest zbyt mały. Maść nie jest bardzo gęsta i ciężka, ale wycisnąć ją z tubki to jest sztuka. Tak się starałam, że opakowanie pękło na zgrzewie i teraz wydobywam maść właśnie tą stroną, ponieważ jest to o wiele łatwiejsze. Sama maść w moim przypadku nie nadaje się do stosowania na twarz. Nie jest nadmiernie tłusta, ale nie wchłania się do końca. Nie zapycha, ale i też nic nie robi. Chciałam ją wypróbować jako taką maskę-kompres na zmarzniętą od wiatru twarz, po zimowym spacerze i skutek był marny. Nałożyłam grubszą warstwę, poczekałam chwilę aż odpowiednia ilość się wchłonie, a resztę chciałam zetrzeć, ale maść zgrupiła się na twarzy w jakieś takie dziwne kluchy. Nie nawilża jakoś szalenie.  Ale doskonale nadaje się do smarowania dłoni lub łokci. Doskonale sprawdza się jako kompres na dłonie na noc.  Podsumowując spodziewałam się czegoś innego i na pewno więcej się na nią nie skuszę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz