Obserwatorzy

czwartek, 27 grudnia 2012

OSTRZEŻENIE przed zmywaczem do paznokci z biedronki!!!

Cześć dziewczyny!!!


Święta, święta i po świętach. Dużo przegotowań, a czas świąt minął mi tak szybko.... Niestety pozostała mi grypa:(  W tym roku Gwiazdor spisał się średnio, ale przecież mamy kryzys, więc nie ma co narzekać:P

Dzisiaj kilka słów o zmywaczu do paznokci z Biedronki. Zacznę może od tego, że moje pazurki są z natury bardzo mocne i rosną dosyć szybko. Nigdy nie obgryzałam pazurków, nie rozdwajały mi się. Były twarde i co tu wiele mówić ładne. Piję drożdże,biorę witaminki i ZAWSZE pazury były moim atutem.

Zmywacza z biedronki używałam od roku (z przerwami na raz po raz jakiś inny, jeśli biedronkowego nie miałam pod ręką) i od kilku miesięcy zauważyłam, że paznokcie zaczęły się rozdwajać, łamać. Z długich pazurów zrobiły się nędzne pazurki:(


Punktem kulminacyjnym był moment gdy, paznokieć u srodkowego palca prawej ręki złamał się, pękną przy macierzy a na środku paznokcia zrobił mi się dziwny bąbel. Gdy go zdrapałam w paznokciu zrobiła się wielka dziura!!! Niestety nie pokażę Wam zdjęć, bo bardzo się wstydzę obecnego stanu moich paznokci. Nigdy nie były tak krótkie i takie dziwne.


Poszukałam w internecie informacji na temat takich dziwnych tworów na pazurach i znalazłam na forum wątek, w którym dziewczyny opisywały, co stało się z ich paznokciami po dłuższym używaniu tego nieszczęsnego zmywacza....  Pocieszam się tylko tym, że w porę zauważyłam zmiany i poszłam do dermatologa.



OSTRZEGAM, uważajcie na ten zmywacz. Wiem, że wiele osób jest z niego zadowolonych, zreszta ja sama byłam, ale przytrafił mi się ZONK.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz