Obserwatorzy

piątek, 28 grudnia 2012

BINGO SPA jedwab do mycia włosów

Cześć dziewczyny!!!!

Dawno nie było nic włosowego. Od niedawna jestem zadowolona z kondycji moich włosów, wreszcie są błyszczące, miękkie i zdrowo wyglądają. Niestety nie rosną tak szybko jakbym chciała i ostatnio mają problemy ze skręceniem się. Jak zwykle żyją swoim życiem.

Kilka miesięcy temu (chyba 2) kupiłam w mydlarni w moim mieście mój pierwszy szampon z firmy BINGO SPA, a mianowicie jedwab do mycia włosów.



Opakowanie:
Duże, proste, estetyczne. Dzięki temu, że jest przezroczyste widać zużycie produktu. Butla jest bardzo poręczna, otwór nie jest zbyt wielki więc nie musimy się obawiać, że wyleci nam za dużo szamponu. Zawiera aż 1l produktu.


Dostępność i cena:
W mojej miejscowości dostępny jest tylko tylko we wspomnianej mydlarni. Kosztował 15,90zł. Myślę, że jak za taką ilość cena nie jest wygórowana. 



Moja opinia:
Początkowo nie byłam zadowolona z tego szamponu, ponieważ nie nadaje się do zmywania oleju i ciężkich masek. Pierwszy raz użyłam go do zmywania oleju lnianego i skutek był straszny. Jednak stwierdziłam, że skoro kupiłam tak wielkie opakowanie, a nie mam w zwyczaju wyrzucać kosmetyków (chyba, że są po terminie, albo naprawdę są beznadziejne) to dam mu kolejną szansę. Okazało się, że szampon bardzo dobrze myje włosy jeśli nie ma na nich oleju i masek. Jest delikatny, ale włosy po nim są bardzo dobrze domyte. Zapach początkowo jest trochę mdły, taki pudrowo-babciny, ale na włosach pachnie ładnie i zapach utrzymuje się dlugo. Ładnie się pieni. Włosy po myciu nie są splątane i matowe. I tak po każdym myciu stosuję odżywkę do spłukiwania a następnie b/s dlatego nie przeszkadza mi to, że nie są idealne. Od szamponu wymagam dokładnego umycia, a ten się spisał bardzo dobrze. Na pewno skuszę się na kolejne opakowanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz