Obserwatorzy

środa, 21 listopada 2012

BingoSpa sól do kąpieli grejpfrut i olejek lemongrasowy

Cześć dziewczyny!!!!


Przepraszam, za tak długą nieobecność, jednak czasami bywa tak, że życie nie układa się tak jak byśmy chciały i pojawiają się grube niespodziewane problemy:(


Dzisiaj kilka słów o fajnym czasoumilaczu kąpieli z firmy BingoSpa. Jakiś czas temu, gdy kupowałam szampon do włosów i maskę w małej mydlarni w mojej mieścinie w oko wpadła mi ta sól. Niestety mam słabość do wszelkich ładnie pachnących środków, które mają na celu umilać czas spędzony w wannie:)


Opakowanie:
Zwykłe i proste, bardzo poręczne i estetyczne. Zawiera 550g produktu.

Dostępność i cena:
Niestety w moim mieście dostępna tylko we wspomnianej mydlarni. Cena to 5,50zł 


Moja opinia:
Zapach jest po prostu cudowny. Taki pobudzający i rozweselający (nie wiem jak go sklasyfikować). Super. Sól jest bardzo wydajna, używamy go z TŻ od 2 tyg i jak na razie nie zużyliśmy nawet połowy opakowania. Nie pieni się, barwi wodę na lekko pomarańczowy kolor. Wspaniale odświeża i nie wysusza. Fajny produkt za niewielką cenę. 




A Wy który z produktów tej firmy polecacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz