Obserwatorzy

wtorek, 2 października 2012

Super produkt- Nivea pianka do włosów kręconych

Cześć dziewczyny!!!





Dziasiaj przedstawię Wam mój ulubiony produkt do stylizacji włosów. Z racji tego, że mam ni loki, ni fale, szukałam czegoś co podkreśli skręt, lekko go usztywni, ale nie bedzie dawać efektu hełmu. Ciężko było, ale po długich poszukiwaniach odnalazłam ta piankę.


Obietnice producenta:
 Specjalnie dostosowana do potrzeb włosów kręconych i falowanych. Podkreśla skręt fal i loków oraz zwiększa ich objętość. Dzięki sytemowi Vitamin-Fix z zapewnia włosom sprężystość i elastyczność. Zwiększa objętość włosów i zapewnia bardzo mocne utrwalenie, nie sklejając przy tym loków. Formuła ze składnikiem witaminowym pielęgnuje włosy bez ich obciążania. Nie wykrusza się i nie pozostawia śladów, zapewnia włosom naturalny połysk. Zapewnia długotrwały efekt. Nie wysusza włosów - produkt nie zawiera alkoholu.

Skład: Aqua, Isobutane, VP/VA Copolymer, Propane, Polyquaternium-68, Polyquaternium-4, Aloe Barbadenis, Panthenol, Niaciniamide, Cetrimonium Chloride, Hydroxyethyl Cetyldimonium Phosphate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Butane, Citric Acid, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben, Propylparaben, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citronellon, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Alpha-Isomethyl lonone, Benzyl Alcohol, Limonenne, Parfum 



Dostępność i cena:
W mojej miejscowości niestety jest problem z dostępnością tej serii nivei. Cena ok.13zł.


Opakowanie:
Ładne, poręczne. Zawiera 150ml produktu.



Moja opinia:
Zacznę od tego, że pianka jest bardzo wydajna, ma fajną konsystencję: nie jest ani zbyt wodnita ani zbyt twarda. Ma dość zbitą konsystencję. Zapach kojarzy mi się z zakładem fryzjerskim, czyli dla mnie jak najbardziej na plus:) Pianka fajnie utrwala loki, podkreśla je, ale nie zbija ich w strąki. W moim przypadku zmniejsza puszenie się kłaczków. Wgniatam ją w wilgotne włosy, a potem lekko podsuszam włosy suszarką z dyfuzorem i pozostawiam do całkowitego wyschnięcia. Efekt fajnej fryzurki pozostaje u mnie dwa dni. Najważniejsze: po wszystkich piankach następnego dnia miałam jakieś takie dziwne coś, takie białe paprochy we włosach a tu tego nie mam:) jedyny minus: w nadmiarze nałożona, może obciążyć włosy. Żużyłam już kilka opakowań i na pewno wrócę po kolejne.


A wy jakich kosmetyków do stylizacji włosów używacie?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz