Obserwatorzy

środa, 24 października 2012

Seboravit na przetłuszczające się włosy

Cześć dziewczyny!!!



Moje włosy nie przetłuszczają się mocno, zazwyczaj ze spokojem mogę wytrzymać 2 dni bez mycia, jednak czasami chciałabym je przeciągnąć o ten jeden dzień, a niestety się nie da. 3 dnia od mycia moje włosy są w stanie conajmniej odrażającym i przerażającym. Dlatego skusiłam się na szampon z czarnej rzodkwi, lizyłam na super efekty, niestety Seboravit mnie zawiódł.




Obietnice producenta:
Szampon Seboravit z ekstraktem czarnej rzodkwi przygotowaliśmy dla osób, których włosy są cienkie, z tendencją do przetłuszczania. Szampon likwiduje łojotok i ogranicza złuszczanie naskórka. Regularnie stosowany odżywia skórę głowy i wzmacnia słabe włosy. Polecany zwłaszcza do codziennego mycia.Z tej serii można kupić też odżywkę Seboravit o działaniu przeciwbakteryjnym i przeciwgrzybicznym, kompleks Seboravit w ampułkach do włosów tłustych i z łupieżem oraz serum ziołowo witaminowe Seboravit do włosów przetłuszczających się.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Raphanus Sativus Extract, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, DMDM Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolino ne, Citric Acid, Perfum, Hexyl Cinnamal.



Opakowanie:
Bardzo wygodne, plasik nie jest ani za twardy ani zbyt miękki. Zawiera 300ml produktu.


Dostępność:
Do kupienia tylko w aptece. Kosztuje 7zł



Moja opinia:
Zacznę od tego, że szampon nie zmywa oleju. Dla mnie to duży problem, ponieważ przed każdym myciem olejuję włosy. Konsystencja ok, raczej gęsta, ale nie bez przesady. Spodziewałam się okropnego zapachu, jednak niczego takiego nie zauważyłam. Niestety kiepsko się pieni i mocno plącze włosy, Nie powstrzymał przetłuszczania nawet o jeden dodatkowy dzień. Szkoda. Liczyłam na lepsze efekty. Najgorszy nie jest, nie obciąża włosów, jeśli ktoś nie używa oleju to na pewno ładnie domyje włosy, jednak dla mnie to za mało. Może mam zbyt wielkie wymagania:P


Używałyście już tego szamponu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz