Obserwatorzy

środa, 31 października 2012

Alantandermoline z Wit. A+E

Cześć dziewczyny!!!


Postawiłam ostatnio na mocne nawilżanie. Pani w aptece poleciła i Alantandermoline z wit. A+E. Nie byłam specjalnie przekonana co do jego zakupu, jednak farmaceutka tak go wychwalała, że dałam się skusić (oj ja naiwna):) jednak nie żałuję.




Obietnice producenta:
alantandermoline krem ochronny półtłusty z witaminami A + E to kosmetyk do codziennej pielęgnacji skóry. Łagodzi skutki działania niekorzystnych czynników zewnętrznych takich jak: wiatr, nadmiernie suche powietrze, detergenty i mróz, sprzyjających przesuszaniu skóry. Kosmetyk polecany do pielęgnacji całego ciała, szczególnie do skóry: twarzy, dłoni, łokci i stóp.


Opakowanie:
Nie przepadam za różem, dlatego kolor opakowania nie przypadł mi do gustu. Tubka jest poręczna, nie za twarda, ani nie za miękka


Dostępność i cena:
Tylko w aptekach. Za 50ml zapłaciłam 9,90zł




Moja ocena:
Stosuję ten krem raz dziennie, jesten w połowie opakowania i muszę przyznać, że skóra jest fajnie nawilżona. Krem doskonale spisuje się przy niższych temperaturach. Normalnie gdy robiło sie zimno skóra na mojej twarzy robiła się taka ściągnięta, mało elastyczna. jednak teraz nie mam z tym problemu:) Jest nawilżona, nie ma dziwnych suchych skórek i co najważniejsze nie zapycha porów. Nie stosowałam tego kremu na inne partię ciała, ale wszystko przede mną:) Jak za tą cenę jest to fajny produkt.



Czy u Was również jest taka wspaniała pogoda jak u mnie?

1 komentarz:

  1. zaczynam stosować ten krem, moja koleżanka jest bardzo z niego zadowolona, jak i innych kremów z tej serii

    OdpowiedzUsuń