Obserwatorzy

poniedziałek, 3 września 2012

Z cyklu luźne myśli, czyli kilka słów o sukniach ślubnych


Cześć dziewczyny!!!


Raz na jakiś czas nachodzi mnie szał na suknie ślubne:P czyli przeglądam sobie allegro lub internetowe salony. Cóż latka lecą, od prawie 2 lat mieszkam z moim TŻ, ale tak jest nam dobrze póki co i raczej nie palimy się do ślubu. Najpierw chcę skończyć szkołę i znaleźć dobrą pracę, a dopiero potem przyjdzie czas na ślub i dzieci…. Wiem, ładnie się planuje a wyjdzie jak wyjdzie. Zobaczymy jaki scenariusz napisze nam życie. Na chwilę obecną wesele byłoby dla nas zbyt dużym wydatkiem, więc poczekamy aż się to zmieniJ



Każda dziewczyna marzy o pięknej uroczystości, o cudownej sukni i o tym, że w tym ważnym dniu będzie wyglądać jak księżniczka czy jak bogini.

Co do sukien ślubnych to nie mam swojego ulubionego typu. Jestem bardzo drobna i wydaje mi się, że pasowałaby do mnie wielka beza:D








Bardzo podobają mi się suknie o kroju syreny, ale jestem za niska i raczej wyglądałabym niezbyt ciekawie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz