Obserwatorzy

poniedziałek, 17 września 2012

Trochę prywaty: zdjęcia

Cześć dziewczyny!!!!


Dzisiaj trochę prywaty:) Raz po raz biorę udział z sesjach zdjęciowych. Z góry zaznaczam, że nie jestem profesjonalną modelką. Pozowanie jest dla mnie w pewnym sensie sposobem na spełnianie marzeń. Z racji filigranowej budowy (156cm wzrostu i 42kg) nie mam szans na jakieś wielkie osiągnięcia w tym kierunku, ale kto nie spróbuje ten się nie przekona:) Warto wierzyć w marzenia i warto działac w tym kierunku:P


















I jak Wam się podobają efekty wspolnej pracy z fotografami?

8 komentarzy:

  1. Jejku ale jesteś chuda.... MJasakra. Ale zdjęcia są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał.... Super fotki:) Życzę szczęścia i trzymam kciuki, trzeba starać się spełniać marzenia, bo bez nich bylibyśmy nic nie warci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba lepiej Ci w ciemnych włosach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tego nie wiem. Raz mi się wydaje, że lepiej mi w bardzo ciemnych (bo takie mam naturalnie), a raz że w brązie

      Usuń
  4. Na zdjęciach nie wyglądasz na taką niską:) Ale figurkę masz cudowną, masakra. Wiele bym dała żeby mieć taki płaski brzuszek. Warto spełniać marzenia, oczywiście takie realne. Fajną masz tą sukienkę bez pleców

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej ale super sesje! ślicznie na nich wyszłaś, aż zazdroszczę bo ja okropnie wychodzę na zdjęciach niestety :( ehh ale wzrostu zazdroszczę najbardziej, ja mam 180cm wzrostu i ważę 58kg czyli jestem dość szczupła żeby nie powiedzieć chuda :P szkoda że nie mamy wpływu na wzrost bo mi się strasznie podobają takie filigranowe kobietki :)

    OdpowiedzUsuń