Obserwatorzy

poniedziałek, 17 września 2012

Na ratunek zniszczonym włoskom, czyli odżywka Dove intense repair

Cześć dziewczyny!!!



Lubię dbać o moje włoski i lubię testować nowe produkty. Staram się stawiać na naturalną pielęgnacje, ale czasami moja czupryna tęskni za małą dawką silikonów. Nie używam tego produktu zbyt często, raczej w krytycznych sytuacjach gdy mam mało czasu, a moje włoski mają lśnić i dobrze się prezentować.



Obietnice producenta:
Odżywka do włosów Dove Intense Repair została stworzona z myślą o włosach zniszczonych. Odbudowuje włosy, zapobiega ich łamaniu i rozdwajaniu się końcówek. Zaawansowana regenerująca technologia Dove zawiera `Fibre Actives`, które wnika w głąb włosów, żeby odbudowywać je od środka, oraz `Micro Moisture Serum`, które odżywia włosy, nawilża i pomaga regenerować ich powierzchnię od cebulek aż po same końce.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Stearamidopropyl Dimethylamine, Behentrimonium Chliride, Parfum, Dipropylene Glycol, Lactic Acid, Trehalose, Gluconolactone, Adipic Acid, Sodium Sulfate, Glycerin, DMDM Hydantion, Amodimethicone, Sodium Chloride, PEG-150 Distearate, Disodium EDTA, PEG-7 Propylheptyl Ether, Cetrimonium Chloride, Phenoxyethanol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylopropional, Citronellol,Hexyl Cinnamal, Hydroxycitonellal, Linalool, Cl 15985, Cl 19140.



Opakowanie:
Zawiera 200ml produktów. Opakowanie raczej jest wygodne, dzięki temu, że korek jest na dole łatwo można wydobyć resztki.



Dostępność i cena:
10zł, łatwo dostępna (w drogeriach, marketach, osiedlowych sklepach)



Moja opinia:
Zacznę od zapachu, który jest fajny, osobiście kojarzy mi się właśnie z takimi silikonowymi odżywkami. Konsystencja też jest dobra ani zbyt wodnista ani zbyt gęsta. Wydajność niestety średnia, szłu nie ma. Użyłam ją 4 razy i już się kończy, wystarczy na jeszcze jedno użycie (a włosy mam średniej długości i niezbyt gęste). Wiadomo jak to po silikonach włosy są lśniące, miękkie, lejące, cudowne- przez jeden dzień. Następnego wyglądają strasznie, w moim przypadku są oklapnięte i wygladają jakby były tłuste:/ Dlatego używam jej tylko przed wielkim wyjściem, bo wiem, że jutro nię będę mogła wyjść z domu z pozostałościami cudownego działania. Nie zdecyduję się na kolejne opakowanie, bo tak jak pisałam wcześniej nie za bardzo bawią mnie silikony i wolę dbać o włosy w inny sposób. Oczywiście nie liczyłam na super mega efekty. 


A Wy używałyście tej odżywki? Jakie są Wasze opinie?

1 komentarz:

  1. Kiedys twierdziłam, że ta odżywka jest fajna. Do czasu aż nie odstawiłam jej na kilka dni. Wtedy się okazało że mojje włosy są w stanie nieciekawym, a silikony tylko to maskowały

    OdpowiedzUsuń