Obserwatorzy

sobota, 1 września 2012

Maska błotna do twarzy BINGO SPA

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj kilka słów o mojej nowej przyjaciółce masce błotnej do twarzy z proteinami jedwabiu:)


Maska zawiera:
10% naturalnego błota z Morza Martwego
1% hydrolizotu protein jedwabnych


Opakowanie:
Zwyczajne aż do bólu. Proste, ale bardzo wygodne i funkcjonalne. Zawiera 150ml produktu

Dostępność i cena:
11zł, a więc bardzo mało jak za taką ilość. Niestety w mojej miejscowości jest tylko jeden sklep, w którym można ją nabyć.




Jestem tą maską absolutnie oczarowana. Cudo, cudo i jeszcze raz cudo. Twarz po niej jest mięciutka, wspaniale nawilżona, zrelaksowana... Dodatkowo kolor wydaje się być mniej ziemisty:) Jedyne co mi nie za bardzo pasuje to zapach, połączenie pasty do zębów, kredy i czegoś jeszcze- nie wiem czego. Dziwny. Jednak można go przeżyć. Uważam, że jak za tą cenę jest to naprawdę wspaniały produkt. Dodatkowo nie uczula, nie wywołał u mnie podrażnień. Jestem jak najbardziej na TAK. Na pewno jesienią będę jej bardzo chętnie używać.




P.S.
Oto moje włosy po okropnym obcięciu. Proszę się nie śmiać, wiem, że wyglądają żałośnie;(  Co mi radzicie oprócz drożdży? Chcę poprawić ich stan i przyspieszyć porost




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz