Obserwatorzy

piątek, 17 sierpnia 2012

RECENZJA: Ziaja maska do włosów intensywny kolor

Cześć dziewczyny!!!

Dziś czas na podsumowanie maski do włosów farbowanych z firmy ziaja. Nie jest to moje pierwsze opakowanie, wcześniej zużyłam już chyba dwa, dlatego myślę, że mogę wydać uczciwą i słuszną opinię.



Co obiecuje producent?
Skoncentrowany preparat o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce. Wyraźnie przedłuża trwałość koloru, zapewnia włosom skuteczną ochronę, głęboko odbudowuje naruszoną strukturę włosów, intensywnie odżywia i nawilża zniszczone włosy.







Pojemność i opakowanie:

Opakowanie zawiera 200ml produktu. Słoiczek wygląda jak opakowanie kremu, odkręcany u góry. moim zdaniem wygodny, pozwala na dokładne zużycie. Krótko mówiąc: pojemność i opakowanie jak najbardziej na plus.



Cena
W mojej miejscowości kosztuje ok.6zł.


Dostępność
Niestety kiepska




Pierwsze opakowanie tej maski kupiłam, gdy fryzjerka totalnie zniszczyła moje włosy nieudanym farbowaniem (to było w maju).  Skusiło mnie to, że ma w składzie olejek rycynowy. Początkowo używałam jej tak jak nakazuje producent, czyli zostawiałam na 5min i niestety ale szału nie było. Potem zaczęłam ją mieszać z olejkiem rycynowym i nakładać na kilka godzin. Efekt był super.Włosy nie były sianowate, były mięciutkie, dosyć dobrze nawilżone i miały piękny połysk. Nie zauważyłam przedłużenia trwałości koloru, ale moja mama, która systematycznie co miesiąc maluje włosy twierdzi, że po tej masce faktycznie kolor dłużej się trzyma. Wiem, że jeśli włosy są już mocno zniszczone farbowaniem, to nie da się ich odbudować, można jedynie podciąć i spróbować reanimować resztę. W moim przypadku ta maska sobie poradziła, na pewno będę do niej wracać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz