Obserwatorzy

sobota, 18 sierpnia 2012

RECENZJA: Schauma odżywka intensywna pielęgnacja krem i olejek

Cześć dziewczyny!!!

 Dzisiaj kilka słów o odżywce do włosów z schaumy, odżywka krem i olejek do włosów łamliwych z rozdwajającymi się końcówkami. Kupiłam ją z ciekawości czy będzie lepsza lub tak samo dobra jak ta z masłem shea i ekstraktem kokosów.





Zapewnienia producenta:
Odżywka Intensywna Pielęgnacja Krem i Olejek do włosów łamliwych z rozdwajającymi się końcówkami. Kremowa formuła odżywki z olejkiem arganowym o zapachu kwiatu wanilii regeneruje zniszczone włosy i rozdwajające się końcówki. Dla 100% siły i do 3x łatwiejszego rozczesywania. Formuła z intensywnie pielęgnującymi proteinami przywraca włosom utracone proteiny.




Opakowanie:

Jeśli chodzi o opakowanie to jest ono raczej klasyczne, jak przy pozostałych odżywkach tej firmy. Ładne, estetyczne. Zawiera 200ml produktu. Tubka nie jest ano miękka ani twarda, jak dla mnie w sam raz, łatwo z niej wycisnąć odżywkę.



Dostępność i cena:
Raczej bez większych problemów można ją nabyć. W mojej miejscowości kosztuje 5,99zł



Moja ocena:
Urzekł mnie wspaniały zapach tej odżywki... i chyba to wszystko. Fakt końcówki są po niej wspaniale wygładzone i mięciutkie. Nie obciąża włosów, nie zauważyłam cudownego nawilżenia tylko takie przyzwoite (oczekiwałam czegoś więcej).  Oczywiście nie wierzę w regenerację końcówek, bo to totalna bzdura, ale mimo wszystko oczekiwałam lepszego działania. Odżywka jest mało wydajna, a jej skład nie powala. Sprawdza się w krytycznych sytuacjach, gdy na już-teraz-zaraz potrzebuję ekspresowego działania. Raczej nie kupię jej po raz kolejny. Nie była zła, ale szukam czegoś lepszego. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz