Obserwatorzy

czwartek, 23 sierpnia 2012

RECENZJA: Odżywka do włosów Garnier Naturalna Pielęgnacja z masłem karite

Cześć dziewczyny!!!!


Raczej nie będę zbyt oryginalna w ocenie tej odżywki, ale mimo to chciałam wyrazić swoje zdanie:) Nie pamiętam kiedy kupiłam pierwsze opakowanie tej odżywki, ale chyba było to w grudniu zeszłego roku. I od tej pory towarzyszy mi ona baaaaaaaaaardzo często.



Obietnice producenta:
Odżywka do włosów zniszczonych z nowej linii Garniera `Naturalna Pielęgnacja` wzbogacona ekstraktami z olejku z awokado i masłem karité. Producent obiecuje że włosy po użyciu odzywki będą łatwiejsze w rozczesywaniu, odzywione, niewiarygodnie miękkie i błyszczące. Odżywka ma gładką i kremową konsystencję, która nie obciąża włosów.

Skład: Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Elaeis Guineensis Oil/Palm Oil, Behentrimonium Chloride, Cl 15985/Yellow 6, Cl 19140/Yellow 5, Stearamidopropyl Dimethylamine, Chlorhexidine Dihydrochloride, Persea Gratissima Oil/ Avocado Oil, Citric Acid, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Hexyl Cinnamal, Glycerin, Parfum/Fragrance 





Opakowanie:

Opakowanie zawiera 200ml odżywki. Tuba jest bardzo wygodna, korek na dole umożliwia łatwe wyciśnięcie resztek:) 




Dostępność i cena:
Łatwo dostępna, kosztuje ok. 7zł


Moja opinia:
Jak dla mnie cudo. Na początku urzekła mnie zapach, jest wspaniały. Odżywka jest bardzo wydajna. Ułatwia rozczesywanie włosów, wspaniale je nawilża. Włoski są mięciutkie i lśniące. W moim przypadku nie obciąża włosów, nie powoduje też łupieżu ani nadmiernego przetłuszczania. Lubię nakładać ją na noc na włosy razem z olejem, po umyciu włosy są milutkie i super nawilżone. Uważam, że jest wspaniała dla moich włosów i na pewno będę do niej wracać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz