Obserwatorzy

czwartek, 23 sierpnia 2012

RECENZJA: Mrs.Potters balsam do włosów z arniką

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiaj tak na szybko kilka słów o balsamie do włosów przetłuszczających się firmy mrs. Potters. Kupiłam go, bo akurat nie mogłam znaleźć nigdzie balsamu z aloesem. Moje włosy średnio się przetłuszczają, myję je co 2 dni.




Obietnice producenta:
Mrs. Potter`s z ekstraktem z arniki do odpowiedź na potrzeby twoich włosów. Formuła bazująca na działaniu naturalnego składnika - ekstraktu z arniki - doskonale oczyszcza włosy i skórę głowy, sprawia że włosy odzyskują świeżość i zdrowy wygląd. Dodatkowo arnika posiada właściwości łagodzące, koi podrażnienia skóry głowy oraz zmniejsza skłonność do przetłuszczania się włosów.
Balsam przeciwdziała elektryzowaniu się włosów, ułatwia ich rozczesywanie oraz układanie fryzury.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Myristate, Dimethicone Copolyol, Arnica Montana Flower Extract, Parfum, Isopropyl Alcohol, Propylene Glycol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Limonene, Linalool, Cl 19140.





Opakowanie:

Opakowanie zawiera 500ml odżywki. Tuba jest solidna i wygodna, estetycznie też niczego sobie.



Cena i dostępność:
Kosztuje ok.7zł.  Swoją odżywkę kupiłam chyba w jakieś małej drogerii. W mojej miejscowości raczej trudno je dostać.



Moja opinia:
Konsystencja odżywki bardzo mi odpowiada, nie jest ani zbyt rzadka ani zbyt gęsta. Jakoś nie zauważyłam super nawilżenia. Raczej używam jej jako pierwszej odżywki do mycia włosów lub nakładam ją razem z olejem na całą noc. Nie obciąża moich włosków, ładnie pachnie, ułatwia rozczesywanie. Trzeba przyznać, że jest bardzo wydajna. Nie mogę powiedzieć, że jest cudowna. Po prostu jest przyzwoita jako normalna odżywka, ale za to do mycia włosów nadaje się wspaniale.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz