Obserwatorzy

czwartek, 16 sierpnia 2012

RECENZJA: Marion balsam przedłużający opaleniznę

Cześć Dziewczyny:)


Jakiś czas temu zamówiłam na allegro balsam przedłużający opaleniznę z firmy Marion. Opakowanie zawiera 100ml produktu (trochę mało jak na balsam do ciała) i złote drobinki.

Co obiecuje producent?
Balsam przedłużający opaleniznę polecany do stosowania zarówno po kąpieli słonecznej jak i po wizycie w solarium. Zapewnia delikatne natłuszczenie skóry oraz przywraca jej właściwy stopień nawilżenia. Zawarte w balsamie zlote drobinki rozświetlają skórę oraz podkreślają jej piękny kolor. Wzbogacony został aktywnymi składnikami odżywczo-pielęgnacyjnymi: ekstrakt z orzecha włoskiego, masło kakaowe, witamina E, prowitamina B5.


Moja opinia:

Bardzo lubię balsamy z drobinkami, nadają skórze świeżości. Masło kakaowe bardzo dobrze wpływa na moją skórę, jest mięciutka i wspaniale nawilżona. Balsam szybko się wchałaniał, nie pozostawiał lepkiej warstwy. Czy przedłużał opaleniznę? Myślę, że w jakimś stopniu tak, ale nie był to efekt jak po samoopalaczu. Ogólnie produkt mnie nie zachwycił, ani nie rozczarował. Czy sięgnę po niego ponownie? Nie wiem, w mojej miejscowości niestety jest niedostępny, a na allegro zapłaciłam za niego ok 12zł z przesyłką.






P.S Przepraszam za jakość zdjęcia, ale robione było na szybko przed pracą.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz