Obserwatorzy

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

RECENZJA: BIOVAX maska do włosów ciemnych

Cześć dziewczyny!!!


Moja przygoda z vaxami zaczęła się 3lata temu, gdy włosy wypadały mi garściami. Wtedy maskę do włosów ze skłonnością do wypadania poleciła mi siostra, która długi czas walczyła o piękne włoski. Przetestowałam już chyba całą gamę ich produktów, obecnie używam maski do wlosów ciemnych. Bardzo lubię moje ciemne włoski i staram się dbać nie tylko o ich kondycję ale i o kolor.



Obietnice producenta:
Biovax tointensywnie regenerująca maseczka opracowana przez specjalistów w celu zagwarantowania Twoim ciemnym włosom jak najlepszej kondycji. Dba nie tylko o zdrowie i kondycję Twoich włosów, ale również zapewnia im gruntowną ochronę i bezpieczeństwo. Biovax to gwarancja zdrowych włosów:
  • połączenie ekstraktu z ALG BRUNATNYCH oraz FILTRU UV chroni włosy przed utratą koloru oraz wydobywa jego głębię. Działa remineralizująco, przywraca równowagę i odpowiednie nawilżenie skóry głowy.
  • kompozycja oleju ze SŁODKICH MIGDAŁÓW oraz MIODU silnie nawilża, zmiękcza i odżywia włosy, nadając im piękny połysk,
  • 100% ekstrakt z henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki.


Efekt na włosach:
  • pogłębiony kolor,
  • ochrona przed płowieniem,
  • zdrowe, silnie zregenerowane włosy,
  • naturalny, piękny połysk.


Opakowanie:
Wszystkie maski tej firmy mają bardzo wygodne opakowanie. Wielki słój utwierany od góry. Łatwo wydobyć z niego resztki:)



Cena i dostępność:
Za 500ml maski zapłaciłam ok 20zł. Dostępna tylko w aptece.



Moja ocena:
Zazwyczaj nakładam tą maskę na 45min, a nie na 20. Jest bardzo wydajna i ma świetną konsystencję.  Lubię to przyjemne uczucie nawilżenia bo jej zmyciu. Włoski są wtedy takie śliskie i przyjemne w dotyku. Nie obciąża włosów. Przy dłuższym i regularnym stosowaniu faktycznie mocno regeneruje włosy. Co do ochrony koloru, to nie zauważyłam cudownego działania, ale to może dlatego, że go nie oczekiwałam. Jedyne co to włosy faktycznie mniej płowieją i pięknie się błyszczą. Jest to jeden z kilku produktów, do których chętnie wracam i z którego nie potrafię zrezygnować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz