Obserwatorzy

niedziela, 26 sierpnia 2012

LAKIER DO PAZNOKCI GOLDEN ROSE FASHION COLOR NR 61

Cześć dziewczyny!!!


W zeszły weekend wybrałam się z chłopakiem i mamą do Kalisza do Castoramy i odwiedziłam mój ulubiony sklep  firmowy GOLDEN ROSE. Uwielbiam lakiery tej firmy, są tanie a przy tym mają ładne kolorki i są dosyć trwałe. W każdym razie odpowiadają moim wymaganiom:)


Zakupiłam 10 nowych lakierów. Dzisiaj kilka słów o Golden Rose Fashion Color nr 61. To kremowy lakier w kolorze trochę trudnym do określenia. W buteleczce ma dziwny odcien trochę dziwnego brązu, trochę ziemistego koloru. Tymczasem na paznokciach ma bardziej musztardowy odcień. Wolę pazurki w kolorze nude, ale ten odcien bardzo mi odpowiada:)




Na zdjęciu mam 2 warstwy lakieru + top. Ładnie kryje, nie pozostawia smug. Dosyć szybko zasycha. Nie lubię lakierów, które niby wyschną, a potem się okazuje, mimo wszystko są miękkie jak plastelina. Co do trwałośći, bez problemu wytrzymał 3 dni. Najważniejsze: nie przebarwia płytki paznokcia. Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ niestety moje pazurki bardzo szybko się przebarwiają. 3 lata temu zachcialo mi się tipsów, jeden jedyny raz i od tej pory paznokcie się szybko natłuszczają i przebarwiają.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz