Obserwatorzy

niedziela, 26 sierpnia 2012

EVELINE MATUJĄCO-WYGŁADZAJĄCY PUDER MINERALNY

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiaj kilka słów o matująco wygładzającym pudrze mineralnym firmy EVELINE. Poszukiwałam czegoś rozświetlającego, a wyszło jak wyszło:)  Jest to kolor 204 SHIMMER


Opakowanie:
Krótko mówiąc jest super:) Niezwykle eleganckie i kunsztowne. Bardzo mi się podoba. Otwiera się łatwo i wygodnie, wewnątrz znajduje się lusterko, ale porządne (nie zniekształca tak jak to zazwyczaj bywa).




Paletka podzielona jest na 3 części: kremową, beżową i jasnobrązową. Wszystkie kolorki zawierają dużą ilość drobinek. Trochę się bałam, że przy takiej ilość "roziskrzenia" na twarzy może to wyglądać trochę tandetnie, ale jestem mile zaskoczona. Drobinki prezentują się bardzo ładnie. Kolor pudru dopasowuje się do skóry więc nie ma się czego obawiać, że będzie zbyt ciemny.



Nie zauważyłam super długiego zmatowienia twarzy. Niestety moja cera ma to do siebie, że w każdych okolicznościach się świecę. Początkowo efekt wydawał mi się super, ale po 3 godz już się świeciłam.




Kolejny minus: puder się ściera.





Cena i dostępność:
Kupiłam go w małej drogerii. Za 9g pudru zapłaciłam ok.11zł, także cena nie jest zbyt wygórowana. Myślę, że bez problemu zużyję to opakowanie, ale koloejnego chyba nie kupię. Zresztą zobaczę jak sprawdzi się jesienią.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz